* Price shown is total price based on community-supplied monthly required fees. Excludes user-selected optional fees and variable or usage-based fees and required charges due at or prior to move-in or at move-out. View Fees and Policies for details. Price, availability, fees, and any applicable rent special are subject to change without notice. * Square footage definitions vary. Displayed square footage is approximate.
* Price shown is total price based on community-supplied monthly required fees. Excludes user-selected optional fees and variable or usage-based fees and required charges due at or prior to move-in or at move-out. View Fees and Policies for details. Price, availability, fees, and any applicable rent special are subject to change without notice. * Square footage definitions vary. Displayed square footage is approximate.
* Price shown is total price based on community-supplied monthly required fees. Excludes user-selected optional fees and variable or usage-based fees and required charges due at or prior to move-in or at move-out. View Fees and Policies for details. Price, availability, fees, and any applicable rent special are subject to change without notice. * Square footage definitions vary. Displayed square footage is approximate.
* Price shown is total price based on community-supplied monthly required fees. Excludes user-selected optional fees and variable or usage-based fees and required charges due at or prior to move-in or at move-out. View Fees and Policies for details. Price, availability, fees, and any applicable rent special are subject to change without notice. * Square footage definitions vary. Displayed square footage is approximate.
Fees and Policies
The fees listed below are community-provided and may exclude utilities or add-ons. All payments are made directly to the property and are non-refundable unless otherwise specified.
One-Time Basics
Due at Application
Application Fee Per Applicant
$150
Due at Move-In
Annual Utility Fee
$66
Parking
Parking Fee
$30 / mo
Additional Parking Options
Parking
Dogs
One-Time Pet Fee
$300 - $300
Monthly Pet Fee
$30 / mo
Cats
One-Time Pet Fee
$300 - $300
Monthly Pet Fee
$30 / mo
Personalized Add-Ons
Pool View
$10
Top Floor
$10
Premium Bedroom D1
$20
Premium Bedroom E1 & E2
$10
Situational
Mitigated Risk
$13.95 / mo
Based on community-supplied data and independent market research. Subject to change without notice. May exclude fees for mandatory or optional services and usage-based utilities.
Convenient For
Undergraduates
Graduate Students
Faculty/Staff
Lease Terms
By the Bed Leasing
Flexible/Other lease
Option To Renew
Lease renewal offered
Apartment Description
Discover 14 SixtyFive, Kennesaw's ultimate boutique living experience tailored for students who crave a stylish and vibrant lifestyle combined with modern comfort. With unparalleled access to the university and exceptional amenities, living at 14... SixtyFive will redefine your college journey.
Our pricing structure is straightforward and fair: all rates are per person, meaning you only pay for your portion. Each price covers all utilities, except for electricity, and grants you entry to a host of top-tier amenities, including:
- A Quiet and Collaborative Study Lounge - An Active/Retro Gaming Lounge - A 24-Hour Fitness Center - Study Rooms on Every Floor - An In-Pool Tanning Deck - A Resort-Style Pool
So, what exactly does boutique style mean? We're glad you asked! Our community is boutique-style because of our smaller size. While many student accommodations at KSU host over 600 residents—often ranging from 800 to 900—14 SixtyFive will welcome just 241 residents in total. This means a far more personalized and intimate experience for everyone. We value your input: if you have ideas for resident events or giveaways, we'd love to hear them! Expect regular resident events that foster connections and cultivate a vibrant community. Boutique-style living also ensures premium quality, featuring 65" smart TVs in every unit and luxurious garden soaker tubs in each bathroom.
Ready to learn more? Call us during our hours or send us a DM (@14sixtyfive) at any time, and we'll respond promptly!
Apartment is great. Location too. It’s sometimes noisy at night because of the police cars and ambulances. only thing I’d change is my roommates which is why it’s 4/5
Property Manager Responded: We're so glad to hear you're enjoying your apartment and the location! We appreciate you sharing your feedback regarding nighttime noise. If you'd like to discuss this further or explore potential solutions, please reach out to us at 14sixtyfive@assetliving.com. Thank you for your review! We're glad you're enjoying your apartment and its location. We appreciate your feedback regarding nighttime noise and will look into this.
May 1, 2026
★ ★ ★ ★ ★
★ ★ ★ ★ ★
April 14, 2026
Verified Renter
14SixtyFive has been an effective and welcoming place to live in the Kennesaw area! Maintenance is always on top of it and their rates are great for the amenities offered and its proximity to the university.
Property Manager Responded: Hi there,
We're thrilled to hear you're having such a positive experience at 14SixtyFive! It's fantastic that you find us to be an effective and welcoming community. We're also delighted that our maintenance team is consistently on top of things and that you appreciate our great rates and the value of our amenities and location. Thank you for your wonderful review! Hi there,
We're thrilled to hear you're having such a positive experience at 14SixtyFive! It's fantastic that you find us to be an effective and welcoming community. We're also delighted that our maintenance team is consistently on top of things and that you appreciate our great rates and the value of our amenities and location. Thank you for your wonderful review! Thank you for your positive review! We're so glad to hear you've found 14SixtyFive to be an effective and welcoming place to live in Kennesaw. We're proud of our maintenance team's responsiveness and are pleased that you find our rates and amenities to be a great value, especially given our proximity to the university.
April 20, 2026
★ ★ ★ ★ ★
★ ★ ★ ★ ★
March 26, 2026
Verified Renter
very good experience living here and making new friends and very close to campus so that is great the leasing employees are helpful and i’ve had a good time
Property Manager Responded: Hi there,
We're so thrilled to hear you've had a very good experience at 14SixtyFive! It's wonderful that you've enjoyed making new friends and appreciate our convenient location near campus. We're also delighted that our leasing team has been helpful. Thank you for the fantastic review! Hi there,
We're so thrilled to hear you've had a very good experience at 14SixtyFive! It's wonderful that you've enjoyed making new friends and appreciate our convenient location near campus. We're also delighted that our leasing team has been helpful. Thank you for the fantastic review!
April 1, 2026
★ ★ ★ ★ ★
★ ★ ★ ★ ★
March 26, 2026
Verified Renter
This apartment complex is far too expensive to be sharing with 4 other. They do not match roommates with personalities therefore making you room with horrible people without any manners.
Property Manager Responded: Hi there,
We're so sorry to hear about your disappointing experience at 14SixtyFive. It's certainly not the impression we want any of our residents to have, and we truly regret that your living situation has been so uncomfortable.
We understand your frustration regarding the cost of the apartment and the roommate matching process. We aim to create a positive living environment, and it sounds like we've fallen short in ensuring compatible living arrangements for you. We take feedback like this very seriously as it helps us identify areas where we need to improve.
We would like to learn more about your specific concerns so we can address them more effectively. Please reach out to us directly at 14sixtyfive@assetliving.com at your earliest convenience.
Sincerely,
The 14SixtyFive Team
March 31, 2026
★ ★ ★ ★ ★
★ ★ ★ ★ ★
March 26, 2026
Verified Renter
It’s been a great experience!! The staff is always nice and attentive. The maintenance man gets the job done quickly and efficiently. I absolutely loved my experience living here.
Property Manager Responded: Hi there,
Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear you had such a great experience living at 14SixtyFive. It's fantastic to know that our staff's attentiveness and the maintenance team's efficiency made your time with us so enjoyable. We appreciate you choosing us! Thank you so much for the kind words! We’re so happy to hear you had such a great experience with us. Our team works hard to make sure residents feel supported and at home, so it means a lot to know our staff and maintenance team made a positive impact. We absolutely loved having you as part of the community and wish you nothing but the best moving forward! ??
Nina Pin
Community Manager